wtorek, 29 października 2013

Wyniki Candy

Ze względu na duże zmiany i brak dostępu do tego bloga,
zwyczajnie zapomniałam hasła,
ale mąż pomógł i mam znowu dostęp, 
ogłaszam wyniki :)

U mnie w domu duże zmiany :) 
Będzie nowy członek rodziny i dlatego ostatnio jestem strasznie roztrzepana.


Wygrywa Ania Arbuzowa, która napisała krótka i pięknie :

"Czym jest dla mnie dom? ja określiłabym go trzema słowami 3xM:
Miłość - bo łączą mnie z nim silne uczucia rodzinne
Motywacja - bo to tu rozpoczęłam swoją zabawę z rękodziełem
Marzenie - bo to ono właśnie sprawia, że mój dom staje się jeszcze piękniejszy!"

Nagrodę wyślę w ciągu tygodnia a wszystkim  dziękuję za udział :)

3 komentarze:

  1. Gratulacje dla Ani - wspaniały prezent .

    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeeeeej :) Ale się cieszę! :) Warto było czekać! Oj warto! :) Dziękuję Ci bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń